Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvem skal til EM i Wels, Østerike?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvem skal til EM i Wels, Østerike?

    Tekte å lage en liten tråd om hvem som drar, Drar hvis de er kvalifiserte til EM.

    Denne blir oppdatert fortløpende:

    Experiensed 3ch:
    Ole Petter Holelien- Kvalifisert, og reiser

    Experiensed unl:
    Andreas Henriksen- Kvalifisert, og reiser

    Advansed 5 ch.
    Anders Fleisher- Kvalifisert og reiser.

    Advansed UNL
    Erik Andrè Nordby- Kvalifisert, og reiser
    Jonny Børset, Kvalifisert, og reiser

    Master 7
    Ketil Skjei- Kvalifiser, og reiser

    MM-Ekspert
    Ketil Skjei- Kvalifisert, og reiser

    ESPL Advased 8
    Per Egil Heggset.
    Ben Eftestøl. Kvalifisert, og reiser.

    ESPL Advased unlimited
    Joakim Finkenhagen kvalifisert, og reiser
    Last edited by Audio-art; 25-09-2008, 15:05.
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

  • #2
    Da blåser vi liv i denne..
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

    Comment


    • #3
      *blås* *blås*

      Skulle så innmari gjerne vært med dere, ass...! Men det får være nok reising i oktober etter en uke i Italia..
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • #4
        ESPL gutta er ikke nevnt her ser jeg....
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jonny.B View Post
          ESPL gutta er ikke nevnt her ser jeg....
          Har desv ikke mottat noen henvendelser fra de.. Med en gang det kommer, føres de inn..
          Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
          Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
          post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

          Comment


          • #6
            Det jobbes hardt med å få en bil nedover iallefall,så det er ikke umulig det blir en ESPL bil ifra norge.
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

            Comment


            • #7
              Originally posted by Jonny.B View Post
              Det jobbes hardt med å få en bil nedover iallefall,så det er ikke umulig det blir en ESPL bil ifra norge.
              Jeg har en liten mistanke om at det blir en liten Jeltsin transport også..
              Ketil Skjei
              Leder EmmaNorway
              www.emmaweb.no

              Comment


              • #8
                jeg reiser IKKE nedover til Østerrike...
                Mvh
                Tufte's hotline

                Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                Comment


                • #9
                  Jeg skal nedover, men desverre uten bil
                  Blir ballast og andrestyrmann i die grüne Gefahr..
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    Da har jeg meldt meg på jeg å så får det gå som det går Om ikke annet får jeg ta det for turens skyld..
                    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by biffen071278 View Post
                      Da har jeg meldt meg på jeg å så får det gå som det går Om ikke annet får jeg ta det for turens skyld..
                      kult....blir garantert en opplevelse du sent glemmer
                      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by EmmaNorway View Post
                        Jeg har en liten mistanke om at det blir en liten Jeltsin transport også..
                        Blir nok en jelzin convoy på 2 stk blå/sølv pajeroer fra kvinesdal som seiler nedover og skal prøve å snu Østerike på hodet ja!!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Streetbandit View Post
                          Blir nok en jelzin convoy på 2 stk blå/sølv pajeroer fra kvinesdal som seiler nedover og skal prøve å snu Østerike på hodet ja!!
                          enda kulere!!
                          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                          Comment


                          • #14
                            noen fler som reiser fra larvik?
                            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                            Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                            Comment


                            • #15
                              Da er ESPL bilen fra surnadal/rindal klar for avreise til østrike også
                              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                              Comment

                              Working...
                              X